What do I do outside

northern mogger

northern mogger

Look down on earth and see the seeds you have sown
Joined
Nov 20, 2023
Posts
4,505
Reputation
4,174
Sun is shining and shut but idk what to do @Lokki @LooksThinker @maxxmclooks
 
  • JFL
Reactions: LooksThinker, Mewton and sub5c3l
@Lokki ooks säki tampereelt
 
  • +1
Reactions: Lokki and northern mogger
mäki olin enne school npc, sun pitää vaa level uppaa kaikki alottaa npc tasolta
koulun trueceleilläki on kavereita kenelle vitulle mä alan puhuun siellä
 
  • +1
Reactions: Lokki
live laugh love pirha😍
Rakastan perusasioiden menemistä päin vittua pirhan takia

Poliisit laittoi mulla lähetteen kunnan lääkäriasemalle että tarvisin psykiatria ja sitten mulle kerrottiin 9 kuukauden jälkeen että se lähete oltiin hylätty koska kunnan oma terveysasema oli muuttunut pirhaksi ja sit kukaan ei ollut kertonut siitä yhtään mitään koska se ei ollut pirhan ongelma
 
  • +1
  • JFL
Reactions: maxxmclooks and northern mogger
  • JFL
Reactions: Lokki
koulun trueceleilläki on kavereita kenelle vitulle mä alan puhuun siellä
siis legit kenelle vaa, vaik tunnilt joku kene vieres istut ja alat jauhaa senkaa, lupaan jengi ei ala heittaan sua (olettaen ettet oot jotenki ihavitu outo) jos alat vaa jauhaa niidenkaa ne on tod näk iha yhtä yksinäisiä, sit ku oot frendannu yhe nii tutustut sen kavereihi ja sit se on helpompaa, se eka on vaa kaikist vaikei, kaverustu mahollisemma monenkaa nii sit sul on paljo kavereita kaikkialla
 
  • +1
Reactions: northern mogger
go to big city, then say to some girl excuse me and start jerking off
 
  • Love it
  • +1
Reactions: maxxmclooks and northern mogger
siis legit kenelle vaa, vaik tunnilt joku kene vieres istut ja alat jauhaa senkaa, lupaan jengi ei ala heittaan sua (olettaen ettet oot jotenki ihavitu outo) jos alat vaa jauhaa niidenkaa ne on tod näk iha yhtä yksinäisiä, sit ku oot frendannu yhe nii tutustut sen kavereihi ja sit se on helpompaa, se eka on vaa kaikist vaikei, kaverustu mahollisemma monenkaa nii sit sul on paljo kavereita kaikkialla
jätkä mä oon lukion kakkosella
ei vittu kaikki toivo mennyttä pääsispä vaa makoilee mettää
 
jätkä mä oon lukion kakkosella
ei vittu kaikki toivo mennyttä pääsispä vaa makoilee mettää
mäki olin lukion kakkosella ja mulla oli ehk kaks kolme kaveria, mut tällä hetkellä kaikki tietää mut ja oon kavereita käytönnössä kaikkien mun vuosiluokan jätkienkaa, toivo eioo menetetty🙏
 
  • +1
Reactions: northern mogger
  • +1
Reactions: maxxmclooks
mäki olin lukion kakkosella ja mulla oli ehk kaks kolme kaveria, mut tällä hetkellä kaikki tietää mut ja oon kavereita käytönnössä kaikkien mun vuosiluokan jätkienkaa, toivo eioo menetetty🙏
kaikki toivo on mennyttä alan jokerimaksimoimaan AHAHAHAAHHAHAAA
 
  • JFL
Reactions: maxxmclooks
se ei oo ohi😭 riippuu vaan susta itestä
et sä vaan ala puhuu kesken tunnin jollekki, no ehk joku muu voi mut tiedän 100% varmuudella et oon joku paskspuheen kohde
 
et sä vaan ala puhuu kesken tunnin jollekki, no ehk joku muu voi mut tiedän 100% varmuudella et oon joku paskspuheen kohde
eimut sun pitää päästää irti tollasista kelauksista, just ball, ei sulla oo mitää menetettävää, eiks sul ollu nyt vanhat just? ne jatkot olis ollu hyvä paikka sosialisoitua
 
et sä vaan ala puhuu kesken tunnin jollekki, no ehk joku muu voi mut tiedän 100% varmuudella et oon joku paskspuheen kohde
joo jos oot ollu sperg koko lukion ja nyt alat herra sosiaaliseks nii on vähän omituista mut ei sil lukiol oo mitää välii unohdat 99% sieltä heti ku valmistut
vähintää intis saat kavereit ja sen jälkee tulee jo uus koulu siel sit uutta yritystä. yliopistos tai amkis jos burgeroi heti alkuu nii se on vähän ohi
 
  • +1
Reactions: northern mogger
et sä vaan ala puhuu kesken tunnin jollekki, no ehk joku muu voi mut tiedän 100% varmuudella et oon joku paskspuheen kohde
sun pitää vaa socializemaxx pahasti, lukio on 10 kertaa kivempaa ku siel on kavereita (siks pidensin 3,5v ku en halunnu jäädä viel työttömäks paskaks)
 
  • +1
Reactions: northern mogger
joo jos oot ollu sperg koko lukion ja nyt alat herra sosiaaliseks nii on vähän omituista mut ei sil lukiol oo mitää välii unohdat 99% sieltä heti ku valmistut
vähintää intis saat kavereit ja sen jälkee tulee jo uus koulu siel sit uutta yritystä. yliopistos tai amkis jos burgeroi heti alkuu nii se on vähän ohi
nii tää mut silti, eioo liia myöhästä viel🙏
 
joo jos oot ollu sperg koko lukion ja nyt alat herra sosiaaliseks nii on vähän omituista mut ei sil lukiol oo mitää välii unohdat 99% sieltä heti ku valmistut
vähintää intis saat kavereit ja sen jälkee tulee jo uus koulu siel sit uutta yritystä. yliopistos tai amkis jos burgeroi heti alkuu nii se on vähän ohi
mut ei tarvi alkaa heti herra sosiaaliseks, alotat vaa yhest kaverist ja siit buildaa sit paljo helpommi enemmä
 
nii tää mut silti, eioo liia myöhästä viel🙏
joo ei tietenkää. kaikki ympärillä todennäköisesti kelaa aivan samaa et oonko nyt liian sitä ja tätä
pahimmas tapaukses mietitään et toi kaveri on hörhö mut pointti just se et valmistuu ja unohtaa sieltä kaikki
hyväs tapaukses joka on todennäköisempi on se et saa jotai kavereita yms
 
  • +1
Reactions: Lokki and northern mogger
joo ei tietenkää. kaikki ympärillä todennäköisesti kelaa aivan samaa et oonko nyt liian sitä ja tätä
pahimmas tapaukses mietitään et toi kaveri on hörhö mut pointti just se et valmistuu ja unohtaa sieltä kaikki
hyväs tapaukses joka on todennäköisempi on se et saa jotai kavereita yms
tämä.
 
  • +1
Reactions: northern mogger
joo ei tietenkää. kaikki ympärillä todennäköisesti kelaa aivan samaa et oonko nyt liian sitä ja tätä
pahimmas tapaukses mietitään et toi kaveri on hörhö mut pointti just se et valmistuu ja unohtaa sieltä kaikki
hyväs tapaukses joka on todennäköisempi on se et saa jotai kavereita yms
@northern mogger
 
  • +1
Reactions: northern mogger
joo ei tietenkää. kaikki ympärillä todennäköisesti kelaa aivan samaa et oonko nyt liian sitä ja tätä
pahimmas tapaukses mietitään et toi kaveri on hörhö mut pointti just se et valmistuu ja unohtaa sieltä kaikki
hyväs tapaukses joka on todennäköisempi on se et saa jotai kavereita yms
en vaa nää tän tapahtuvan
naureskelen nytki kadulla niinku joku hullu jokerimaksimointi alkanu
4057182 cuck
 
  • JFL
Reactions: maxxmclooks
@northern mogger sun pitää mindsetmaxxaa, eioo mitää hävittävää
 
  • So Sad
Reactions: northern mogger
jos pysyt vaa paikallaa etkö tee asialle mitää nii tulee olee aina incel, ainut kuka siihe voi vaikutta on SINÄ, YOU NEED A GODDAMN PLAN
oon iha vitu burgeri ei saatana kaikki tuli mielee hyvä jos oon turpa kiinni
 
  • +1
Reactions: GGG_THE_GOAT
oon iha vitu burgeri ei saatana kaikki tuli mielee hyvä jos oon turpa kiinni
autopilottaa lukio, heti ku 18 pura sun kasaantunut incel raivo tinder naisiin varsinkin ku oot espoost kaikki on gigahuoria siellä sit meet inttiin saat sieltä pakosti kavereita vaik en ite tbh oo kehenkää niist yhteydes
epäironisesti intin jälkee et oo enää niin high inhib sit meet yliopistoo ez oot nyt normo
 
Last edited:
  • +1
Reactions: maxxmclooks and northern mogger
autopilottaa lukio, heti ku 18 pura sun purkautunut incel raivo tinder naisiin varsinkin ku oot espoost kaikki on gigahuoria sit meet inttiin saat sieltä pakosti kavereita vaik en ite tbh oo kehenkää niist yhteydes
epäironisesti intin jälkee et oo enää niin high inhib sit meet yliopistoo ez oot nyt normo
pretty much yeah
 
  • JFL
Reactions: northern mogger
autopilottaa lukio, heti ku 18 pura sun purkautunut incel raivo tinder naisiin varsinkin ku oot espoost kaikki on gigahuoria sit meet inttiin saat sieltä pakosti kavereita vaik en ite tbh oo kehenkää niist yhteydes
epäironisesti intin jälkee et oo enää niin high inhib sit meet yliopistoo ez oot nyt normo
aisaatna AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAAAAAAA
4057182 cuck

en oo menos mihkää kerta nussintoihi jos meen tinderii nii joku joka tuntee mut löytää sen ja nauraa saatanan kiusaajat parempi et oon turpa kiinni
 
  • +1
Reactions: GGG_THE_GOAT
oon iha vitu burgeri ei saatana kaikki tuli mielee hyvä jos oon turpa kiinni
sun pitää lifemaxx ja happymaxx, jos oot katkera incelkusimutteri nii kaikki looksmaxxing on vaa cope
 
  • JFL
Reactions: northern mogger
sun pitää lifemaxx ja happymaxx, jos oot katkera incelkusimutteri nii kaikki looksmaxxing on vaa cope
en ees oo katkera nauran ja hymyilen tälläki hetkellä salilla tää on jokerimaksimointia
 
no et sä tiedä yhtää paremmin😭 se et ne muka nauraa sulle on vaa sun päässä
kaikille on naurettu ja nauretaan, sun pitää vaa oppii cringeemää inceleille ku ne nauraa sulle, älä vaa välitä
 
  • +1
Reactions: Lokki and northern mogger

Similar threads

northern mogger
Replies
13
Views
135
darktriadprince
darktriadprince
northern mogger
Replies
116
Views
1K
sirmimbing
sirmimbing
krylx
Replies
9
Views
140
n9wiff
n9wiff
northern mogger
Replies
43
Views
942
northern mogger
northern mogger
louisz
Replies
44
Views
812
6"4 Tyrone(I'm not)
6"4 Tyrone(I'm not)

Users who are viewing this thread

Back
Top