D
Deleted member 52452
Look down on earth and see the seeds you have sown
Sun is shining and shut but idk what to do @Lokki @LooksThinker @maxxmclooks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mäki olin enne school npc, sun pitää vaa level uppaa kaikki alottaa npc tasolta
koulun trueceleilläki on kavereita kenelle vitulle mä alan puhuun siellämäki olin enne school npc, sun pitää vaa level uppaa kaikki alottaa npc tasolta
Rakastan perusasioiden menemistä päin vittua pirhan takialive laugh love pirha
Kangasalan rajalta eli periaattees tampereelta@Lokki ooks säki tampereelt
Mun koulussa on yks retu ja se vaan tulee puhuun kenelle tahansakoulun trueceleilläki on kavereita kenelle vitulle mä alan puhuun siellä
liian high inhibMun koulussa on yks retu ja se vaan tulee puhuun kenelle tahansa
Ala säkin sellatteeks
siis legit kenelle vaa, vaik tunnilt joku kene vieres istut ja alat jauhaa senkaa, lupaan jengi ei ala heittaan sua (olettaen ettet oot jotenki ihavitu outo) jos alat vaa jauhaa niidenkaa ne on tod näk iha yhtä yksinäisiä, sit ku oot frendannu yhe nii tutustut sen kavereihi ja sit se on helpompaa, se eka on vaa kaikist vaikei, kaverustu mahollisemma monenkaa nii sit sul on paljo kavereita kaikkiallakoulun trueceleilläki on kavereita kenelle vitulle mä alan puhuun siellä
mis koulus ootKangasalan rajalta eli periaattees tampereelta
En mielellään sanois mut vitutmis koulus oot
jätkä mä oon lukion kakkosellasiis legit kenelle vaa, vaik tunnilt joku kene vieres istut ja alat jauhaa senkaa, lupaan jengi ei ala heittaan sua (olettaen ettet oot jotenki ihavitu outo) jos alat vaa jauhaa niidenkaa ne on tod näk iha yhtä yksinäisiä, sit ku oot frendannu yhe nii tutustut sen kavereihi ja sit se on helpompaa, se eka on vaa kaikist vaikei, kaverustu mahollisemma monenkaa nii sit sul on paljo kavereita kaikkialla
idiootti paljastaa koulunkinEn mielellään sanois mut vitut
Pitkäjärven koulu
Ei sillä oo väliäidiootti paljastaa koulunkin
mäki olin lukion kakkosella ja mulla oli ehk kaks kolme kaveria, mut tällä hetkellä kaikki tietää mut ja oon kavereita käytönnössä kaikkien mun vuosiluokan jätkienkaa, toivo eioo menetettyjätkä mä oon lukion kakkosella
ei vittu kaikki toivo mennyttä pääsispä vaa makoilee mettää
onks tää joku ala asteEn mielellään sanois mut vitut
Pitkäjärven koulu
buum gängEi sillä oo väliä
Jos tää tyyppi nyt tulee tänne irl nii mitä vittuu se aikoo muka tehdä
kaikki toivo on mennyttä alan jokerimaksimoimaan AHAHAHAAHHAHAAAmäki olin lukion kakkosella ja mulla oli ehk kaks kolme kaveria, mut tällä hetkellä kaikki tietää mut ja oon kavereita käytönnössä kaikkien mun vuosiluokan jätkienkaa, toivo eioo menetetty
No käytä vähän järkeeonks tää joku ala aste
se ei oo ohi riippuu vaan susta itestäkaikki toivo on mennyttä alan jokerimaksimoimaan AHAHAHAAHHAHAAA
et sä vaan ala puhuu kesken tunnin jollekki, no ehk joku muu voi mut tiedän 100% varmuudella et oon joku paskspuheen kohdese ei oo ohi riippuu vaan susta itestä
eimut sun pitää päästää irti tollasista kelauksista, just ball, ei sulla oo mitää menetettävää, eiks sul ollu nyt vanhat just? ne jatkot olis ollu hyvä paikka sosialisoituaet sä vaan ala puhuu kesken tunnin jollekki, no ehk joku muu voi mut tiedän 100% varmuudella et oon joku paskspuheen kohde
joo jos oot ollu sperg koko lukion ja nyt alat herra sosiaaliseks nii on vähän omituista mut ei sil lukiol oo mitää välii unohdat 99% sieltä heti ku valmistutet sä vaan ala puhuu kesken tunnin jollekki, no ehk joku muu voi mut tiedän 100% varmuudella et oon joku paskspuheen kohde
sun pitää vaa socializemaxx pahasti, lukio on 10 kertaa kivempaa ku siel on kavereita (siks pidensin 3,5v ku en halunnu jäädä viel työttömäks paskaks)et sä vaan ala puhuu kesken tunnin jollekki, no ehk joku muu voi mut tiedän 100% varmuudella et oon joku paskspuheen kohde
nii tää mut silti, eioo liia myöhästä vieljoo jos oot ollu sperg koko lukion ja nyt alat herra sosiaaliseks nii on vähän omituista mut ei sil lukiol oo mitää välii unohdat 99% sieltä heti ku valmistut
vähintää intis saat kavereit ja sen jälkee tulee jo uus koulu siel sit uutta yritystä. yliopistos tai amkis jos burgeroi heti alkuu nii se on vähän ohi
mut ei tarvi alkaa heti herra sosiaaliseks, alotat vaa yhest kaverist ja siit buildaa sit paljo helpommi enemmäjoo jos oot ollu sperg koko lukion ja nyt alat herra sosiaaliseks nii on vähän omituista mut ei sil lukiol oo mitää välii unohdat 99% sieltä heti ku valmistut
vähintää intis saat kavereit ja sen jälkee tulee jo uus koulu siel sit uutta yritystä. yliopistos tai amkis jos burgeroi heti alkuu nii se on vähän ohi
joo ei tietenkää. kaikki ympärillä todennäköisesti kelaa aivan samaa et oonko nyt liian sitä ja tätänii tää mut silti, eioo liia myöhästä viel
tämä.joo ei tietenkää. kaikki ympärillä todennäköisesti kelaa aivan samaa et oonko nyt liian sitä ja tätä
pahimmas tapaukses mietitään et toi kaveri on hörhö mut pointti just se et valmistuu ja unohtaa sieltä kaikki
hyväs tapaukses joka on todennäköisempi on se et saa jotai kavereita yms
@northern moggerjoo ei tietenkää. kaikki ympärillä todennäköisesti kelaa aivan samaa et oonko nyt liian sitä ja tätä
pahimmas tapaukses mietitään et toi kaveri on hörhö mut pointti just se et valmistuu ja unohtaa sieltä kaikki
en vaa nää tän tapahtuvanjoo ei tietenkää. kaikki ympärillä todennäköisesti kelaa aivan samaa et oonko nyt liian sitä ja tätä
@northern mogger sun pitää mindsetmaxxaa, eioo mitää hävittävää
ei tapahdukkaa jos et ite tee sitä, lifemaxx ja leveluppaa, laita se tapahtumaanen vaa nää tän tapahtuvan
omdsnaureskelen nytki kadulla niinku joku hullu jokerimaksimointi alkanu
View attachment 2846355
jos pysyt vaa paikallaa etkö tee asialle mitää nii tulee olee aina incel, ainut kuka siihe voi vaikutta on SINÄ, YOU NEED A GODDAMN PLAN
oon iha vitu burgeri ei saatana kaikki tuli mielee hyvä jos oon turpa kiinnijos pysyt vaa paikallaa etkö tee asialle mitää nii tulee olee aina incel, ainut kuka siihe voi vaikutta on SINÄ, YOU NEED A GODDAMN PLAN
autopilottaa lukio, heti ku 18 pura sun kasaantunut incel raivo tinder naisiin varsinkin ku oot espoost kaikki on gigahuoria siellä sit meet inttiin saat sieltä pakosti kavereita vaik en ite tbh oo kehenkää niist yhteydesoon iha vitu burgeri ei saatana kaikki tuli mielee hyvä jos oon turpa kiinni
pretty much yeahautopilottaa lukio, heti ku 18 pura sun purkautunut incel raivo tinder naisiin varsinkin ku oot espoost kaikki on gigahuoria sit meet inttiin saat sieltä pakosti kavereita vaik en ite tbh oo kehenkää niist yhteydes
epäironisesti intin jälkee et oo enää niin high inhib sit meet yliopistoo ez oot nyt normo
aisaatna AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAAAAAAAautopilottaa lukio, heti ku 18 pura sun purkautunut incel raivo tinder naisiin varsinkin ku oot espoost kaikki on gigahuoria sit meet inttiin saat sieltä pakosti kavereita vaik en ite tbh oo kehenkää niist yhteydes
epäironisesti intin jälkee et oo enää niin high inhib sit meet yliopistoo ez oot nyt normo
sun pitää lifemaxx ja happymaxx, jos oot katkera incelkusimutteri nii kaikki looksmaxxing on vaa copeoon iha vitu burgeri ei saatana kaikki tuli mielee hyvä jos oon turpa kiinni
ei yliopistoa mulle, ei tinderiä mullepretty much yeah
ei vitussa naura herääaisaatna AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAAAAAAA
View attachment 2846374
en oo menos mihkää kerta nussintoihi jos meen tinderii nii joku joka tuntee mut löytää sen ja nauraa saatanan kiusaajat parempi et oon turpa kiinni
en ees oo katkera nauran ja hymyilen tälläki hetkellä salilla tää on jokerimaksimointiasun pitää lifemaxx ja happymaxx, jos oot katkera incelkusimutteri nii kaikki looksmaxxing on vaa cope
eli aiot tosissas muuttaa sinne mettää lukion jälkeeei yliopistoa mulle, ei tinderiä mulle
oi, oi AHAHHAHAA kunpa vaa tietäisit... ei vittiei vitussa naura herää
bros losing iten ees oo katkera nauran ja hymyilen tälläki hetkellä salilla tää on jokerimaksimointia
emt kyssaan varmaaeli aiot tosissas muuttaa sinne mettää lukion jälkee
no et sä tiedä yhtää paremmin se et ne muka nauraa sulle on vaa sun päässäoi, oi AHAHHAHAA kunpa vaa tietäisit... ei vitti
kaikille on naurettu ja nauretaan, sun pitää vaa oppii cringeemää inceleille ku ne nauraa sulle, älä vaa välitäno et sä tiedä yhtää paremmin se et ne muka nauraa sulle on vaa sun päässä