What do I do outside

northern mogger

northern mogger

Look down on earth and see the seeds you have sown
Joined
Nov 20, 2023
Posts
4,494
Reputation
4,166
Sun is shining and shut but idk what to do @Lokki @LooksThinker @maxxmclooks
 
  • JFL
Reactions: LooksThinker, Mewton and sub5c3l
aisaatna AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAAAAAAA
View attachment 2846374
en oo menos mihkää kerta nussintoihi jos meen tinderii nii joku joka tuntee mut löytää sen ja nauraa saatanan kiusaajat parempi et oon turpa kiinni
no ihan sama jos joku jenna vähän nauraa ei siel nyt jokanen oo joku kenet sä tunnet
 
  • JFL
  • +1
Reactions: maxxmclooks and northern mogger
no et sä tiedä yhtää paremmin😭 se et ne muka nauraa sulle on vaa sun päässä
nauraa yhä... burgeroin nii vitusti lukiossa ja yläasteel et edes voi alkaa ymmärtää... IHIHHIIII
 
nauraa yhä... burgeroin nii vitusti lukiossa ja yläasteel et edes voi alkaa ymmärtää... IHIHHIIII
bro, burgeroin koulus niin vitusti et aloin narkkaamaan joka kerta ennen ku menin kouluu cope mekanismina :D prosessis nussin mun aivot totaalisesti

kyl mä ymmärrän jollai tasol
 
  • +1
Reactions: maxxmclooks and northern mogger
bro, burgeroin koulus niin vitusti et aloin narkkaamaan joka kerta ennen ku menin kouluu cope mekanismina :D prosessis nussin mun aivot totaalisesti

kyl mä ymmärrän jollai tasol
oliko kavereita, nussitko sillon
 
  • So Sad
Reactions: GGG_THE_GOAT
oi mulla riittää burger tarinoita vaikka muille jakaa
niil ei oo välii ne on mennyttä iha turha kelata niitä+tod näk ne ei oo ees nii pahoja ja kukaan ei muista niitä ja paisuttelet niitä vaa päässäs
 
  • +1
Reactions: northern mogger
niil ei oo välii ne on mennyttä iha turha kelata niitä+tod näk ne ei oo ees nii pahoja ja kukaan ei muista niitä ja paisuttelet niitä vaa päässäs
kyl ne muistetaan, tiedän et ne puhu paskaa saatana
 
kaikki muut nussii ja on rakastuneita, täällä mä vittu yksin saatana, minä ja muutama muu koulun burgeri nautitaan elämästä... VITTU
juu over niille ku on niitten max 6kk suhteissa siel lukios
tindergame koulun jälkee pitää kyl olla lookz et toi on sit ongelma eriksee
 
  • JFL
Reactions: northern mogger
juu over niille ku on niitten max 6kk suhteissa siel lukios
tindergame koulun jälkee pitää kyl olla lookz et toi on sit ongelma eriksee
silti teinirakkaus nussijoita... EI OLE MINÄ VITTU
 
kaikki muut nussii ja on rakastuneita, täällä mä vittu yksin saatana, minä ja muutama muu koulun burgeri nautitaan elämästä... VITTU
ei vitussa nussi, toi o iha bullshit JFL
 
  • JFL
Reactions: northern mogger
silti teinirakkaus nussijoita... EI OLE MINÄ VITTU
kuuntele sä et halua mitään hemosuhdetta lukiossa koska se ei tuu kestämään sitte ku valmistutte ja lähette eri paikkoihi se jälkee ja miks alottaisit suhteen jos tiiät sen anyways loppuvan lähes varmasti x ajan päästä? suhde lukiossa on valtava cope, nauran hiljaa kaikille joilla on suhde lukiossa, koittaa larppaa jotain perhettä ja ollaan niivitun rakastuneita vaikka ei ees tunneta itteään kunnolla, fuck that
 
  • JFL
Reactions: northern mogger
nosta iskän kortilta rahaa ja mee huoriin sano et joojoo oon 18 se oli siinä peli pelattu läpi
se ei oo teinirakkaus nussintaa, oon läski saatana ku perkele nii ei teinirakkautta mulle, kiitos vanhemmat... VITTU
 
  • JFL
Reactions: maxxmclooks
se ei oo teinirakkaus nussintaa, oon läski saatana ku perkele nii ei teinirakkautta mulle, kiitos vanhemmat... VITTU
siinä suhteen ulkopuolisissa nussimisissa ei oo mitään rakkautta tai tunnetta mukana
 
  • +1
Reactions: northern mogger
en halua ees nussia ku oon läski mut silti tiedän mistä jään pois
läski on kyl aika iso failo lukios varsinki ku espoos sun kilpailu koostuu varmaan roadmaneist, urheilijoist ja laihoist fashion jäbist
burgerit on taas näkymättömii it is what it is
 
  • +1
Reactions: maxxmclooks and northern mogger
läski on kyl aika iso failo lukios varsinki ku espoos sun kilpailu koostuu varmaan roadmaneist, urheilijoist ja laihoist fashion jäbist
burgerit on taas näkymättömii it is what it is
en ees halua miettiä tällasta ku tollasetki kilpailuna ei saatana, burger elämää
 
jään teinirakkaudesta pois arvon vammane
ei ole olemassa asiaa teinirakkaus, ja jos on nii se on bullshit joka johtaa vaa siihe et sun ungrown ass masentuu ku erootte kun kelasit että se on sielunkumppank loppuelämäks
 
  • +1
Reactions: northern mogger
vitun youngcelit teil alkaa oikeet ongelmat sit ku alkaa hiukset tippuu päästä
 
  • +1
Reactions: maxxmclooks and northern mogger
Go stand in the sun and accrue sun damage
 
  • +1
Reactions: northern mogger, maxxmclooks and Salted_Salty
kaikille on naurettu ja nauretaan, sun pitää vaa oppii cringeemää inceleille ku ne nauraa sulle, älä vaa välitä
Sä yrität niin paljon saada sen mindsetmaxsaamaan
 
  • JFL
  • +1
Reactions: northern mogger and maxxmclooks
en varmaa enää ees voi tuntea rakkautta, pistetty aivoista pois päältä ku niin pitkää cel
on kaverilla kyl isot ongelmat, keskittyisin suna vaikka niihen ens syksyn yo kirjotuksiin mielummi ku naisiin
 
  • JFL
Reactions: northern mogger

Similar threads

northern mogger
Replies
13
Views
135
darktriadprince
darktriadprince
northern mogger
Replies
116
Views
1K
sirmimbing
sirmimbing
krylx
Replies
9
Views
140
n9wiff
n9wiff
northern mogger
Replies
43
Views
942
northern mogger
northern mogger
louisz
Replies
44
Views
811
6"4 Tyrone(I'm not)
6"4 Tyrone(I'm not)

Users who are viewing this thread

Back
Top