Please ENLIGHTEN ME on the best colored contact lenses out there (natural look/small pupil/etc,...) ?

B

Baguette

Iron
Joined
Jan 8, 2021
Posts
52
Reputation
72
I'm looking for the more realistic-looking, natural-colors, contact lenses out there, with the best features (pupil size, limbal ring, etc,...)

Do you have a source you know of that would fit the bill?

Thanks.
 
What color are your eyes
 
  • +1
Reactions: Baguette
 
  • +1
Reactions: Baguette
Im more looking for blue eyes contacts ngl light brown wouldn't change a lot of things
 
 
  • +1
Reactions: Baguette
Amnesia uses cloud blue for 2 years
 
  • +1
Reactions: Baguette
 
my contacts better tbh
:feelshah:
 
  • +1
Reactions: Baguette
Bro you just copied my original thread, word for word lmfao
 
  • +1
Reactions: Baguette
1620598780100

Im looking for A17 A40 A20 A30 A10 look a like only
 
Bon bah mon post sur lequel t'as pompe, ne suffisait pas, tu n'as pas trouve les reponses que tu cherchais dedans lol ?

Je plaisante, la semaine derniere j'ai recu les Solotical Natural Colors Quartzo, pour essayer:


Je vais faire un report ici quand je les aurai testees, c'est juste qu j'ai du mal a les mettre pour le moment, les lentilles glissent a la surface de l'oeil
 
  • +1
Reactions: Baguette
Bon bah mon post sur lequel t'as pompe, ne suffisait pas, tu n'as pas trouve les reponses que tu cherchais dedans lol ?

Je plaisante, la semaine derniere j'ai recu les Solotical Natural Colors Quartzo, pour essayer:


Je vais faire un report ici quand je les aurai testees, c'est juste qu j'ai du mal a les mettre pour le moment, les lentilles glissent a la surface de l'oeil
je le lirais
 
  • +1
Reactions: Soalian
je le lirais
En fait j'ai découvert une méthode pour que les lentilles collent bien à la surface de l'oeil et ne glissent pas:

tu fais chauffer de l'eau dans une casserole ou autres, et dès que c'est presque bouillant tu retires l'eau, et tu plonges le boîtier avec les lentilles dedans, dans l'eau très chaude,

Ensuite t'attends 5-10 minutes, tu retires le boîtier de l'eau, tu l'ouvres, et tu mets tes lentilles dans les yeux directement,

comme ça elles prendront la forme de l'oeil directement quand tu les mettras, ça évitera qu'elles glissent à la surface.

Ça donnera ça un peu je pense:

P2DXPGXl 1
 
  • +1
Reactions: Baguette
I'm looking for the more realistic-looking, natural-colors, contact lenses out there, with the best features (pupil size, limbal ring, etc,...)

Do you have a source you know of that would fit the bill?

Thanks.
idk just get my eye color
Screenshot 20210517 005247 Video Player
 
colorcl , thank me later
 
  • +1
Reactions: Baguette
En fait j'ai découvert une méthode pour que les lentilles collent bien à la surface de l'oeil et ne glissent pas:

tu fais chauffer de l'eau dans une casserole ou autres, et dès que c'est presque bouillant tu retires l'eau, et tu plonges le boîtier avec les lentilles dedans, dans l'eau très chaude,

Ensuite t'attends 5-10 minutes, tu retires le boîtier de l'eau, tu l'ouvres, et tu mets tes lentilles dans les yeux directement,

comme ça elles prendront la forme de l'oeil directement quand tu les mettras, ça évitera qu'elles glissent à la surface.

Ça donnera ça un peu je pense:

View attachment 1130914
tu es francais ?
 
just received these one and they look real asf easy looksmax
 
  • Love it
Reactions: Lars
just received these one and they look real asf easy looksmax
nice man!! which colors are your eyes? because i have green and they dont look that good on me
 
  • +1
Reactions: Baguette
nice man!! which colors are your eyes? because i have green and they dont look that good on me
they don't seem to have limbal ring though?

I don't see how colored lenses cannot be noticeable from up close, either
 
Those specific ones have been repped on this forum earlier, but I'd like them to make contact lenses with visible limbal ring as well:

 
dark brown :feelsokman:
How big is the pupil hole? I could buy a pair and try it, but don't want the pupil hole to be too large,

and there's no limbal ring on these ones also, right?
 
just wanna revive this thread for a sec :ogre:
 

Similar threads

CoreSchizo
Replies
29
Views
300
halloweed
halloweed
S1d456
Replies
38
Views
696
saggyballsackcel
saggyballsackcel
thebuffdon690
Replies
253
Views
5K
JustBeConfidentBruh
JustBeConfidentBruh
Yahya
Replies
28
Views
979
Yahya
Yahya

Users who are viewing this thread

Back
Top